დასურათებული ნაწარმოები
1.კლასის ჯგუფებად დაყოფა
2.ვაჟა-ფშაველას საბავშვო
მოთხრობების შინაარსის გაცნობა და მოსწავლეთა ინტერესების მიხედვით სასურველი ტექსტის
შერჩევა.
3. ტექსტზე მუშაობის ინსტრუქციის
გაცნობა.
4.ჯგუფებთან ინდივიდუალური
შეხვედრა და მუშაობის პროცესის მონიტორინგი.
5. ჯგუფის მიერ წარმოდგენილი
ნახატების ელექტრონული ვერსიის გაცნობა.
6. ნამუშევრების პრეზენტაცია.
7.საუკეთესო პრეზენტაციის
რეკომენდაცია.
რადიოსპექტაკლი
1.კლასის ჯგუფებად დაყოფა
და დავალებების განაწილება.
2. მიცემული დავალებების
მონიტორინგი ჯგუფებში.
3. შესრულებულ დავალებათა
დახარისხება, შესაბამისი რჩვების მიცემა
4.ჯგუფებში როლისა და ტექსტის
განაწილება, გამომეტყველებით კითხვის უნარზე მუშაობა.
5. შერჩეულ მონაკვეთებზე
შესაბამისი ნახატების შექმნა.
6. წარმოდგენილ ნამშევართა
მონიტორინგი.
7. მელოდიის შერჩევა.
8. რადიოსპექტაკლის ჩაწერა
9. მუშაობის პროცესის გადაღება
და პრეზენტაცია
10. საუკეთესო ნაშრომის
რეკომენდაცია.
თბილისის N 62 საჯარო სკოლა
საგნის
მასწავლებელი: ლიზი ნიჟარაძე
Comments
Post a Comment